Det finns saker jag saknar...

Jepp idag är det söndag. åååå ja årkar inte med skolan just nu!
Och resten av våren kmr jag vara upptagen nästan alla helger...
Så ja kmr just å just hinna träffa min söta pojkvänn :/ Men snaart ä det ju sommarlov! :)
-
Nåja, igår gick ja på stan me mamma, köpte hem några få saker. tänkte göra ett inlägg
med allt jag köpt denhär veckan. Igår var jag också till en kraniosakral tanta typ?!
Har ingen aning om vad det handlar om eller nå, fö ja somna efter 5min ^^HEheh
Men nåja, skönt var det iaf! ;) Sen gick hela familjen och åt till spiceice?! ELo ja typ...
Å sen fo ja ti nisse å skratta å chilla där hela kvällen tills vi for hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0