Uppdatering

Uppdateringen har varit usel. Och det är jag medveten om...
Men det har varit så fint väder och varit med alla mina favoriter varje dag.
Och i fortsättningen blir det nog inte mer bloggande, bloggen kommer nog i sista hand... :/
.
Nåja, kul har jag hafft! Tältat en natt, Vari vi vår villa, rodd me gummibåt, solat, cyklat till replot osv... :D
Och har varit med jimmy så gott som alla dagar! :D <3
.
Idag blir det att köra in till stan, pröva gymmet vid simmhallen och sedan satsa på att simma en 2km :)
Gå på stan i flera timmar och sedan bär det av till att åka på 50års kalas!
Senare på kvällen blir det väl replot och stannar väl vid jimmy över natten ;)
Tränat har jag också gjort. Satsar på att få upp konditionen och bli mycket starkare i sommar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0