Barnkalas!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tänkte jag skulle uppdatera lite ^^ :)
i lördags var jag å en maaaassa människor vid edvin och firade honom ! Hade det riktigt trevligt! :)
Kom hem till mig en halv 4tiden med Velle å Härtell som sovd där ute hos oss!
Hann säga hejdå åt wilma och pappa som satte sig i bilen och började köra ner mot kroatien.
Somnade sedan direkt jag läggde mig ner i sängen...
 
På söndagen ringde edvin till mig å vi hoppade i hans båt och körde till replot och åt mat vid Bernys.
Senare på kvällen for jag till Jimmy och efter nån timme så kom hans pappa hem med världens sötaste lilla Tax ;D
Men eftersom alla hos Jimmy är allergiska så bor den lilla söta valpen hos deras faffa :)
 
Ps! Bilderna är tagna från @chevelleekstrom @edvinfogelberg & @remsuu
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0