Svar på min lilla frågestund!

sissi väfö edu så tjåck ?
Hehehhe tack Jimmy för frågan.... Den tänker jag inte svara på :D:D:D
.
tror do att din mamm å papp läser din blogg?
äää bra fråga! Ja tror ingen av dem läser min blogg! Mam e för otekninsk fö ti ens
kom på ho man sko hitt elo läs en blogg!^^ och Pappa får väl reda på vad ja skriver via
Rebecka som jobbar på hans jobb. Man brukar fö höra lite sånt av honom då man kmr hem.
Iaf då man ha skriva nå om han elo na annat töntigt! :P
.
Hur träffade du Jimmy?
Nå ungefär såhär ar det första gången ja träffa honom ! Jag och ami sko iaf
på en "villa fest" tyyyp.Som faktist va vi Nisses villa. Han hadd tala hela
kvällen om sitt rum som han har där ute.så jag å ami bara måsta ja far
å si på he en sväng innan ja sko far ti ami å sov...Meeen int årka vi jo far
hem mitt i natten 8km på en trög vespa.. Så vi sov vi nisse. å då på måronin
kom e en maaassa människor dit (Jimmy var en av dem).Såå efter he
så börja jag å ami far ti replot oftare å då träffa ja ju honom där osv... :)
.
Hoppas ni blev nöjd me svaren! Tyckte ni var lite såliga på att ställa frågor men int tar
man e så hårt ahhaha :D Men fråga å på bara om ni undrar ngt! Eller så frågar ni
Personligt så kan ja svara bättre! Hhaah tack tack! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0