NewYearsEve

Gomorgon folket XD Och Gott Nytt år :) Hoppas ni hafft en lika trevlig Nyårskväll som jag!
Vi började med att chilla lite hos Jimmy... Alla kom dit och där var det ganska lungt.
Vi spelde kort, sköt lite raketer och kollade tv, Åt pizza å fjålla å på ganska myki...
Har tyvärr inte fler bilder från kvällen :/
Hhehe bråkiga små pojkar XD
••••
Där en 11 tiden gick vi till Lokalin... Där vae riktigt trevligt folk å ganska vilt men trevlit!
Vid 12 slaget stod nog nästan alla där ute och sköt lite raketer och ropade gott nytt år typ.
Under kvällen dansade vi, tog en paus och gick ut och dansade, gick ut, dansade och dödd typ XD
Otroligt roligt var det iaf!!! Där en 2 tiden började vi söka oss därifrån, då börja e kom
en massa läskiga gamla gobbar dit så jag och Jimmy gick hem till honom och somnade en 3 tiden.
••••
Jepp Jag har hafft det riktigt trevligt iaf. Och hoppas på ett riktigt trevligt år 2012.
Jag har nog inte riktigt några nyårslöften egentligen... Men några små vanliga har jag väl.
Som tex. Kämpa mer i skolan, träna då jag hinner, gå och sova i tid och äta nyttigare.
Sånadär helt vanliga som jag ändå tänker försöka hålla fasst vid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0