Min hälg.... :P

Heheh varför är jag så hima dålig på att blogga på hälgerna?! :P
Nåja blir väl ett liiite längre inlägg nu då :) Men ska ta och förkorta allting lite!
Helgen har jag väl met varit med Jimmy, Jimmy, Jimmy ;) Men så brukar det alltid vara!
.
FREDAG: Åkte till jimmy efter skolan :) -> Nisse, sen hem och sova...
.
LÖRDAG: Fo ti JImmy me pap där en 9 tidin. Myst lite å fo sen me jimmy, nisse och davven till Parra.
Och åkt slalom i typ 3h elo nå :P sen hem ti Jimmy och myst, duscha och gick en sväng ti lokalin.
Dansa i nån timma och dro sen Jimmy me till oss ;). Somna direkt vi kom hem ti oss!
.
SÖNDAG: Har myst i min säng heela dan nästan. Ha kolla 101 dalmatiner och bara chilla!
Just nu ligger min söta tönt och snarkar här och ja tyckt ja sko måsta blogg! :)
Sitter no mest och kollar tv och ha börja få lite såde smått huvuvdvärk!
Men det lever man med! :P Kvällen slutar nog troligtvis hemma efter en timmes träning.
.
Nåja måndag imorgon! Som ni sekärt har märkt gillar jag inte måndagar.
Meeen man överlever väl! :P
(ingen bild pga. otroligt långsamt net)

Kommentarer
Postat av: Elsa Högberg

Vill du bli dagens blogg? - www.elsaojlias.blogg.se

2012-01-29 @ 19:50:51
URL: http://elsaojulias.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0