It's hard to say goodbye

Har inte hunnit blogga mycket :( Men men...
IGÅR: For jag till stan med familjen. Kollade på spåk till mitt rum. HIttade ett för 3000€ ?! ^^
Hehhehe tror nog INTE vi köper det åt mig! :P men snyggt som ** var det!
Åkte sedan till Marco polo och åt god pann pizza! Sedan till Jimmy och myste med honom,
innan vi for ut i byin me en masa trevliga människor :) Satt på en massa kläder å hoppa å på i dikena.
Var ut länge och hoppade i alla snö högar vi hittade :) Askul!!!
Gick till Nisse och dansa lite där me davud å alla andra töntar som va där... :P
Sen fo jag å jimmy till Jimmy eftersom hans kläder va helt kalla och blöta :D heeh
Myste med honom och åkte sedan hem å tog en snabb dusch innan jag somnade klockan 2. :)
....
IDAG: Steg upp 6 och åkte till jimmy heheh... somnade bredvid honom<3 Vaknade efter några timmar
och sprang å på lite i huse och kollade tv och myste mera. :) Värmde lite mat åt oss och fo sedan
och skrinnade me en massa klöntar haha. Hade riktigt roligt i nån timme och gick sedan till Jimmy igen.
Städade och kollade igenom gamla dagis mappar och sånt ;). Myste mera framför tvn och åkte
sedan på träningar. Så himla skönt!!! Drog lite muskler och det var så skönt!Har inte tränat så
mycket på länge! :) Nu sitter jag hemma och ska fösöka somna tidigt ikväll! Nati nati :)
Hittade en otroligt söt/rolig grej i Jimmys Dagis mapp hahahahaah :D
Detdär visste han om hästar för 11 år sedan hihihih.
Hihih Saknar dej sötis<3 !!
Avslutar med en bauta töntig bild på mej ^^:) hehe
Fick gå omkrig med mina äääääälskade glasögon idag :/
Då ja hadd glömd linserna hemma och ingen årka kom me di ti mej..
Nåja va bara lite såde smått allmänt irritera på dem. Men men GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0