En bok jag måste läsa!

Vet att det kanske låter töntigt men om den här boken kommer ut så tänker ja värkligen läsa den!
Bloggaren Micha håller på och skriver en bok om sitt liv typ... Hon blev gravid då hon var 14 och mamma
då hon var 15år (för er som inte vet vem det är)... Hon har hafft det gätte svårt och bor på behandlingshem.
.
Varför jag skulle vilja läsa hennes bok är för att jag tycker det är himla intressant!
Och det om att vara gravid när man är ung är ngt jag för höra om ofta!
Min kära far tror att jag är gravid varje gång jag säger att jag är sjuk i magen. ^^
Och min söta pojkkvänn tycker jag ska vara med i "16 and pregnant" som brukar komma på MTV. :D
haha men den här boken vill jag värkligen läsa! Typ första boken jag faktist är intresserad av att läsa!
Här är ett videoinlägg som Micha har gjort. Där hon berättar lite om boken hon skriver!

Kommentarer
Postat av: LISA

Hon kallas Micha inte Michan.

2012-01-25 @ 12:00:20
Postat av: cicci

ajja okej :P ja har inte läst hennes blogg länge så vet inte mycket om henne :P men tack nu vet jag det! :)

2012-01-25 @ 16:24:50
URL: http://ciccisliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0