4 - Såhär fixar jag mig inför en vanlig skoldag.

HEheh ja gör nästan alltid likadant på morgonen! Vart jag än ska... :P
Bara så ni vet! Om jag inte gör sakerna i denhär årdningen så har ja no nå fel i hovo di dagarna! :
1. Jag stänger av väckarklockan. Halv sover tills telefon alarmet ringer och då stiger jag upp!
Då borde klockan vara 20 över 6. Jag går på wc och går sedan och letar kläder ja kan ha!
2. Efter att jag valt några tråkiga kläder att springa å på me så går jag och sätter i linserna.
3. Går och fixar håret... Plattar de ofta eller sätter upp det i en hästsvans. Sen när ögonen ha
börja vänja sig vid ljuset så börjar jag sminka mig. (hade ingen bild på allt smink)..
4. Sätter på datorn. Går och kollar i köket om det finns nån mat! Och äter väl nå lite om
jag hittar något...^^ Och sitter sedan vid datorn ett bra tag! :P hhehe
5. Packar skolväskan. Går och bortstar tänderna och forsöker att inte glömma något viktigt hemma!
6. Nina och Felicia kmr hit och står och väntar på mig. Jag skyndar mig att klä på utekläderna och
sedan cyklar/går/sparkar vi till bussen. hej svejjs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0