You make me so confused !

Hejsan! Tänkte blogga lite om helgen...
.
FREDAG: Vi firade jocke hos honom. :) Det var riktigt trevligt. Men det hade sina för- och nackdelar.
Hehe, vi dansade och sprang å på i deras hus hela halva natten, sen gick jag till Jimmy och va där i typ 1h.
Sen kom mam efter jag och ami å vi fo hem :P å då va ja så hiiimla tröitt! Ja satt bara å mumla i baksäte ^^

LÖRDAG: Vaknade av väckarklockan efter att ha sovit 5h. Fo ti Jimmy och somnade efter en liten stund.
Vaknade där runt 1 tiden och var helt död typ... Åt god mat och satt bara å myst typ ti 7 tiden.
Då fo vi ti Nisse. Satt där å chilla, spela kort, kolla melodifestivalen och åt glass och godis :)
Efter melodifestivalen börja vi koll världens äkligast skräckfilm! Paranormal activity 3...
Seriööst! Jag å ami hann int si filmin ti slut så vi fick int rikti vet ho e sluta.
Men ja tror int att vi vågar ens si slute.An va så himla äkli! I börjane gick jo no helt bra men som så alltså näää...
Fy va hämsk an va! Man satt typ å blunda och skrek genom halva filmen!
Mamma kom efter oss med bil och ja gick å sov typ direkt ja kom hem.... Fasst he to no ett bra tag
innan ja somna fö ja va så himla uppjaga! :P
SÖNDAG: Idag har ja int hinda gör så myki! Hittils... Ha duschat och äti en kiwi. Idag ska jag byta lakan i min
säng och damsuga eftersom jag har fått veta att jag är liiiite alergisk för damm. :P
Och sen nån gång ska ja väl ti Jimmy :) (har råka lämn kameran vi Jimmy
så några få bilder jag tagit får ni väl se ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0