This may sound strange ?!

Är ganska awesome glad då jag har kom på idag att man kan sätta nerladdade filmer på en USB-sticka
och koppla den till vår tv, så får man si filmen i så gott som HD-format, större skärm och hörge ljud. :)
Såå, nu hittils har jag kollat Just go with it, som jag faktist har sätt ganska många gånger...
Men det är en trevlig film, och idag ska jag faktist göra ganska många saker.
Men vi får se hur det går... Jag ska läsa på fyke provet som ja missade idag, läsa fler läxor, duscha,
åka en liiiten sväng till replot senare på kvällen och säga hej typ ;) osv...

Emil och jag får stå för den otroligt gamla töntiga bilden^^

Kommentarer
Postat av: Berg

Men saa jag int he igår åt de. :P

2012-02-24 @ 17:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0