Min sjuka söndag?!

Heheh Fo ti Jimmy där vi 10 tiden. Ha hafft ganska chill dag! Jimmy va så himla varm så man kona typ värm
sej på an som om an sko ha vari nå batteri :P Så vi mätt feber på an å insåg att an hadd 39° Feber. Stackarin! <3
Så han ha no mest bara sovd... Där mitt på dain sjönk febern en stund så då va an rikti hyper.
Men efter en stund blev han astrött igen och där en halv 8 tiden vakna han å så rikti kostigt på mej.
Han mumla nå me "Jag också", "Men koll på borde tide där nånstan"...
Ja fatt ajo int nååå va an babbla om å han bara fortsatt me " men hede bruna som ha stått tide".
Ojj nää.. han måst no ha drömmd nå odda då! Fö an va rikti vinglo,
söt å konsti då han mumla nå om nå cola glas...
Hahah Skratta lite åt an åså somna an väl nästan om pånytt! Stackarin!  Fo iaf hem där en 8 tiden.
Och får se om ja får träff hande sötisen imorgon å elo om an far tibax ti Jeppis igen. :P
Nåja Krya på dej golle<3, får si om jag vaknar me feber imorgon jag å ^^
Hihi hitta en söt liten bild på dej <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0