I'm by your side!

Idag har jag nog fått känna på nästan precis alla känslor som finns! Glädje, längtan, ilska, lycka, avundsjuka, sorg,
kreativitet, hat, saknad osv... Jag har inte riktigt varit jag idag! Jag var ensam hemma en stund mitt på dagen.
Så roligt som då har jag nog aldrig haft ensam förut! Ena stunden sprang jag omkring, dansade, skrattade åt
mig själv,skrek och hade kul! Och mittiallt kunde all energi sugas ur mig och jag bara satt mig ner och stirrade
helt tomt framför mig, jag kunde sitta och skrika åt mig själv bara för att jae så himla töntig... Och jag har gjort
saker jag inte brukar göra. Jag har haft såna humörsvägningar! Hoppades på att få somna mede ett leende
på läpparna, men blir nog troligtvis tvärtom! Har fått tänka på så otroligt många saker idag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0