you make me feel...

Godmårgon!
Idag blir det att ta de lungt här hemma igen...
Blir inte mycke skola denhär veckan :P
Ska försöka tvinga min hjärja till skolan imårgon :/
Ska väl försöka satsa på att fixa ett grattiskort åt ami och att fota lite ida.
.
Känns lite konstigt då jag alltid är sjuk där före min födelsedag...
Förra året hadd vi värsta festen här och var uppe hela natten tills jag somnade kl 11 på mårgonen.
Kändes bra när man hade släktkalas samma kväll :P
Tog en gammal bild från isommras... hatar bildlösa inlägg !!
Som jag sir ut ida vill nog ingen se,
elr hmm ja nisses gamla mjukisbyxor och kortärma.
No ska ja si om ja hittar nån mysi film ti si å kanski ät nå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0