wish you where here!

gäsp... har varit en helt chill dag!
På musiken gick vi ti piffi å sjöng nå
för alla dom stackars hungriga barnen där bårt nain stans elo nå...
Och nu är jag super trött! Halvsovd i bussen och är otrolit seg nu!!
Kom just på att jag ennu ska på träningar ikväll^^
.
Just nu sitter jag och äter äkliga franskisar
och dampar när som helst på tejje mini töntan
som siter i soffon å kollar nain odd film som man int fattar na av...^^
.
Fick höra idag att folk kollar min blogg typ varje dag?!
så man får väl lov å böri blogg lite mera då.. :P
Wish you where here!
so i could see youre wonderful eyes
and heare you voice.
no i dont wanna let go,
i just wanna let you know.
that now it's youre time to fight!
i just need to feel youre love
and just so you know,
i can't live without you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0