the feeling when you feel invisible...

Har blivit en händelserik helg!
Glömde ju såklart minneskortet till min kamera vid nisse igår
så de enda bilderna vi har från gårkvällen finns på herr nilssons telefon :P
och de bilderna kmr lite senare.
.
De va mycket folk vid nisses villan...
Alla kom å fo, försvann, blev hittade, surade, gap skrattade, blev besvikna, arga, trötta, snurriga....
De var typ allt som hände under kvällen...
Många skratt iaf... De flesta var väl inte riktit klara i huvudet....
Badat bastu, grillat korv och kött, gått ut och gå, trillat, skrattat...
.
Många blev en aning irriterade?! Kände på mig att folk skulle bli sura
så jag gick in i värmen och satt och diskuterade med en massa rolit folk.
.
För mig sluta kvällen med att mamma kom efter mig och ami och vi körde hem.
.
idag har jag varit i malax och "firat" min fammo som fyller imåron, grattis :)
Kände mig inte såå pigg så jag halv sovd på soffon
medan ja kollade på en dokumenter om 11sept 2001... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0