My day, my life, my heart...

HIhihih igår fyllde jag år :D
14år, folk ha allti kallar mejj liten och de kmr dom nog fortfarande göra, ^^
Det var det första jag hörde på den nya dagen... Att jag fortfarande var liten...
Min dag:
Vaknade kl 00.08 av att telefonen plingade till och jag fick ett meddelande av jimmy <3 Där det sto grattis osv...
Somnade om och vaknade kl 01.14 av ett nytt meddelande och där fick jag av jocke som också grattade mig ^^:DD
Somnade om och vaknade sedan pånytt då min familj kom och sjöng "mors lilla olle i skogen gick"...
Fcik lite presenter av lilsyrron men dom andra paketena kmr senare typ...
Åkte till skolan och hade en askul dag!!
Fick JÄtte många kramar av allihopa! De flesta kramade mig inte bara en gång som mina söta kommpisar
nina och emma fick jag stå ut med hela dagen.. <3 !! :DD
Satt också på basses axlar och trodde att han skulle braka ihop!
Sen började jag fundera lite på mig själv också och insåg att det var otroligt lågt till taket så om jag satt rak så skulle jag slå huvudet direkt^^...
Efter skolan åkte jag, nisse och david till stan och hyrde en film, köpte glass, godis och subway mat <3!!
Mam kom å skjutsade oss till amis internat i gamlavasa där vi såg filmen "just go whit it".
Helt ok film förutom att man visste direkt hur den skulle sluta :P
Klcokan 7 kom pappa efter oss och vi fo hem å sova elo hmm ja...
Askul dag iaf tack allihopa  <3!! :DD
(ben & jerry nordic water peace)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0