lätt margarin i en skål // nisse

Jo lördags kvällen var helt chill!!
Fest vid willes villa... Massa trevlit folk!
Inte många bilder har tagits men en riktit trevlig kväll var det.
Där runt 10 ringde jag min underbara pappa och frågade ifall vi fick sova över där?!
Och så snäll som han är så fick vi det för en gångs skull!! :DDDD
Slutade med att vi satt några satt och kollade en film från tv4
och jag somnade väl där runt 2 tiden,
Inte världes bästa sömn fick man men 6-7 h iaf! :P
Medan vi sovde så sött så hände det ganska mycket...
Man hörde folk som körde moped och ropa å på.
Nån hadd lyckats få lite hjärnskakning
och vissa va bara såde allmänt roli...
Spåra där runt 7-8 tidin :D
men sen mot kvällin börja folke lugn ner se lite ^^;)
robin fråga ett antal gg va an rikti håller på me.. men fint blev e ;)
?!
Va söt do e min kära otrolit snälla store bror som man int alls dampar på...!?
Snälla flickor dricker alkohol fritt?! Så slut klag basse.. ;) :P
Svedin älskade sin traktor som de hittade bakom huset!!
Elo ja inte bara han ville köra den!! Alla ville...
Men he jo bra att di andvänd hjälm iaf ;) :P
En ytterst vanlig pose för david!! :P
Mårgonen var otrolit lugn och chill!! :DD
Sveedin en aning hyper?! eller ja han är sig själv bara ;) :DD
Jånä fin min elo?! Men seriöst ni e lite pedo ni höni!!
Kim kim kim... :)
-
Säger bara en sak: Helt rikti nice å chill kväll!! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0