In the darkness you can see anything...

Jooo som ni sekärt redan vet så har jag just varit på träningar.
De gick ganska bra jag var inte för trött så jag hängde nog med ganska bra ^^
.
Men sen tog tröttheten över och alla blev helt hysteriska.
Elr rättare sakt livrädda^^
De började med att de började lukta lite bränt,
vi började springa omkring
och ingen vågade gå ut ur salen för det var meckmörkt...
Och det var ju inte mycket till tröst att det lät som om någon mumlade utanför,
elr att vår mogna tränare var mer rädd en vi var!! :P
Fasst hon försökte iaf övertyga oss om att de inte var någonting farligt.
Men till sist fick vi lov att gå ut 10min för tidigt för ingen ville vara där inne längre..
Jaa javet att de va urlöjligt men vad ska man göra?!
.
Nu sitter jag och försöker lugna närverna
vid mammas dator som har det snabbaste net jag någonsin sett! elr hmm ja..
Sov gott iaf!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0