en till dag här hemma -_-

Suck... HAr varit hemma i 3dar nu!
och fasst de är skönt att slippa läxor +att jag är super trött
och har huvudvärk så årkar jag inte vara hemma en dag till!!
hadde nog stegring idag men ja tänker no kom ti skolan imåron!!!
Hmm.. har inte fotat så mycket dihe 2 senaste dagarna -_-
som jag sa att ja skulle gjöra :P
Meeen har iställer virkat färdit en grön gobb
och en skölpadda som jag skall ha som nåldyna -_-
...
hmm jånä måsta vänd mej om å koll vad min familj sitter och ser på på tv ?! :^)
Kom fram till att de ska föreställa ett humor program för barn där folk står å bråkar om sista godis biten?! :O
Håller på å damp iihop här :P
så jävla dålit program så e som int sant!!!
Måsta bara sätt opp en bild på nisse an siir så roli ut !! :DD
ska böri ga å sov snart gonatt folke :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0