Basse fotar ;)

Basse kom hit efter skolan å hjälp mejj ti flytt tv:n :)
He gick väl helt bra förutom att vi (jag)
lyckades sönder bild kablin så no syns e int na bild -_-
Men som tur va så hitta ja en extra sån på borde efter en stond :D
+Jag ha baka kladdkako som vi snart ska ät!! nomnomnom
Medan jag baka så sprang basse omkring å to en massa fina bilder, elo?!
Mitt otroligt städade rum ;)
Sladden som vi (jag) söndrade?! an ska int si ut såde!!
Dagens problem.
som int basse kona fota så jag ha faktist tagi hanje bildin :D
En bild av en bild på jag å wilma (lill syrron) då ja va typ en 3-4år ;)
jak tykkä om chips... Bara så ni vet :D
Sexit foto på ett halft möglot äpple...
men e va faktist jag som redigera e så e sko bli na finan :D
Basses egopic som snart blir ny profil bild åt han..
PS. jag redigera... (bara fö ti fittas basse) :DD
-
-
-
å jae dom i hovo. l00ll0l000//basse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0