alla vi som ritar tissar?!

ää ja alltså joo ikväll var vi hos wille...
de började med att jag inte trodde att jocke kunde rita en naken kvinna^^:)
och till sist satt alla och ritade bröst?!
Wille hade tiss skola och letade efter en linjal?! som man tydligen behövde :^)
och förståss så räckte det inte med att rita på papprena så jag är tyvärr full av kukar, tissar osv...
.
när jag kom hem så ser man att på sängen står ett par wesc hörlurar, humör mössan och sweet sockorna<3<3<3
(en lite sen födelsedags present)
Blev hur pigg som helst och började öppna lådona...
så min "tidiga" kväll blev nog lite senare än vad mamma ville :P
.
imåron bär e av ti björkö, fösta gången skriba :/ jees vad glad man blir :P elr ja
vi får se om jag tar med kameran elr lämnar den hemma ;) ... :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0