random nattbilder ^^

Har sett att jag fått en komentar av herr elr fru anonym.
Som ville se bilder på mitt kylskåp, mina datorer och mina underbyxor.
Ni ska få bilder på allt förut min underbyxor ;DD
Nåja har ju inte så mycket annat för mig så jag tyckte jag kunde knäppa några bilder...
Klockar är iochförsej 00.41 och jimmy kmr troligtvis och väcker mej runt 9tiden :)
Men jååå... Tog någon bild på mej själv också ^^:P
både insidan och utsidan av kyskåpet ;)
"stora" mac:en som jag oftast brukar blogga på
efter som nete på den andra är så långsamt!
Mammas bärbara mac som är så gott som min!
Jag andvänder den nästan varje kväll...
lilla fula jag såhär mitt på natten ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0