JAG VILL SOVA!!!!

Voj härre gud...
Ha blogga om att ja ska ga å sov sekärt 35000gg!!!
Men jag har alltid håka att ja måst ga på datorin å jäär na...
Åså ha ja fått lust ti blogg men nu e ja seriöst int na tröitt!!
Kom hem där runt 12 å då satt ja in na bilder på datorin å blogga -_-
Sen så tänkte jag nästan somna men bestämde mig för att kolla en film!
Det blev "tusen gånger starkare". Helt OK film men an sluta så innåt helvetes dålit!!
Och nu jaa, klockan är 3 och jag kan INTE sova.
Jag fryser och har jätte varmt, växtvärk i benen, hovovärk osv.
+att ja får nå sånhe feil i hovo då jae opp läng... He känns som så jävla fel!
Meeen ja vill vitto int sov just nu!!
Ja kmr sitta och nörda framför datorn en stund till och sen tvinga mig att somna..
Men vi får se hur det går :/ GODNATT FÖR SISTA GÅNGEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0