fler, mer gamla bilder...

Har ganska tråkigt. Robin kmr snart hem från skolan (kvarstittning) :D
Då far vi ti basses och ska träna lite och sedan ska jag iväg på mer träningar :D
Nåjaaa tyckte jag kunde lägga upp lite fler "gamla" bilder. har inte några nya just nu^^
Får si om vi bloggar lite vid basse kanske :)
Jag och Nora på träningarna (nora fick turen att födas 12sep
och jag 13sep så vi har typ kännt varann hela livet )
Hela truppen från i sommras då vi träffades vid nora :D
Jaaag och min underhållning på vinterkvällarna då jag har otroooolit tråkot^^
fråga inte vannifrån jag fick iden att rita en ful fet hund på paint men jååå
Bussen...
Skolavslutning : Soffi, ami, jenni, jag, madde :DD
Jaaag igen.. :)
<3!!!!
-
Dampar såde smått på skype... He vill int fonk!!
Nåjaaa syyynes :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0