20 dagar

Dag 1 – Presentation av mig själv + bild
Dag 2 – Om min familj
Dag 3 – Min bästa vän
Dag 4 – Några bilder på mig när jag var liten
Dag 5 – 3 webbsidor som jag ofta är inne på
Dag 6 – Min dag
Dag 7 – 3 saker jag vill förändra med mig själv
Dag 8 – En nytagen bild + Tio fakta om mig själv
Dag 9 – Bloggar jag läser
Dag 10 – Min kamera
Dag 11 – Mina hobby’s
Dag 12 – Favorit årstid, varför?
Dag 13 – Mina husdjur
Dag 14 – Mina syskon
Dag 15 – Ett foto jag är nöjd med
Dag 16 – Mina Smeknamn
Dag 17 – En vän som alltid ställer upp
Dag 18 – Två saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 19 – Någon som jag gillat under 2011
Dag 20 – Den person jag senaste fick sms av + bild

Kommentarer
Postat av: HANNA

hejsan, allt bra idag? :)



missa inte mina coola tävlingar!

http://hannalovisasol.se/category/tavlingar.html

2011-10-24 @ 15:52:19
URL: http://hannalovisasol.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0