See you later bitch

Har kommit från replot nu.
Har varit på "skriba träff", elr jaa vi var 2st, jag och julie.
Vi fixade till en flagga?! till höstdagarna.
Blev väl helt ok.. Ni kanske får se nån bild på den sen.
Nåja efter det for vi och åt hamppare :)
Och nu har jag stress packat i en 30min
och ska snart iväg på träningar..
Imårgon blir det simning på jomppan och
efter skolan hoppar vi in i en mini buss, sitter där i ca 5h,
och är sedan i tammefors på höstdagarna...
Så det blir nog inte mycket bloggande för min del!
Yay.. fick 2 underskrifter av vår snälla ungdoms ledare idag -_-
PS! Ami det är inte din hovoduk grej dendär rosa.
Köpte en själv i onsdags ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0