Nothing to be ashamed of!

Haahaa kom just hem från skolan.
Har ätit pappas tråkiga mat
och såklart sko han jo mobb mej fö mina små!!! smugmärken^^
Det lät väl ungefär såhär:
pap: Va har do fö utslag på halsin då?! ;)
jag: Ja har  en allvarli sjukdom, Va tror do? (fitti)
Pap: Jamen okej har hande pojkin na då?
Jag: Njaa jååå
Pap: Vadå kan int do la elo?
Jag: jååå jae jo proffs jag he jo han som int kan!!
Pap: Jahaa okej om ja ska va rikti ärli
så kona ja aldri gär sånade då ja va ung...
Jag: hahahahah guud va due dåli!!!
Nowhere but up from here...
Ny tröjja, från Gina trico 19,90€
Såndär t-shirt skulle man ju måsta ha!!!

Kommentarer
Postat av: David

Usch va due tjock cicci !

2011-11-07 @ 17:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0