25 december

Hejsan svejsan :)
Har hafft en ganksa trevlig dag...
Lite tråkig och har hafft lite huvudvärk.
Men det brukar jag alltid  ha den 25 December :P
...
For till denhär förkylda tönten imårse :D <3
Och somna nästan direkt jag satt mig i sängen...^^
En 12 tiden for jag till fammo med resten av familjen.
Där har vi ätit massa god mat. Och kollat tv :P
Den 25 december är alltid en slö dag vid fammo framför tv!
Därför jag alltid har huvudvärk då :P
Kollade en massa trevliga filmer och olika program.
...
Är hemma nu och har laddat ner lite musik
och ska väl försöka ta och gå och sova ganska tidigt ikväll.
Eftersom jag har sovit ca.5 timmar de senaste nätterna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0