Tiden går allt för långsamt!

Har insätt att jag älskar att åka bil.
Seciellt när radion är på, det är
mörk ute, månen lyser och alla i bilen
är tysta. Det är då jag har tid att tänka,
tänka på allt jag har och det är så skönt
att slippa stressa omkring överallt, när
jag sitter i bilen vet jag att jag inte
slipper därifrån före vi är framme.
Jag kan slappna av och bara tänka.
Och det är då att man vet, att du inser inte
vad du har har före det är borta, inte borta
för alltid men för ett tag, men den
tiden går långsamt, allt för långsamt!
Men det är också ganska bra för då
Inser man att man ska hålla vara på
det man har och inte låta det glida iväg
och man håller det hårt när det väl är tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint <3

2011-12-06 @ 21:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0