They say she needs to slow down

Hiihih... Jag och ami fo ti Jimmy typ en 4 tidin?!
Chilla där! Hhahah satt å kolla på då Jimmy mata en söt liten bebis :)
Jag å ami inså att Jimmy sir otroligt söt ut då an matar bebisar XD
...
Åkte till Nisse lite senare. Myste<3<3<3<3 hihihii ;D. Och domhär kära små vännerna vi har gick ut mittiallt,
tog en motorsåg och gick för att hugga en gran! De kom tillbaka efter en stund med en
lite slarvig, gles gran men som såg hel OK ut. Så resten a kvällen har de suttigt och klätt granen med
coca cola kårkar, coca cola flaskor och skift nycklar XD hahahah
Jaa ni ser ju sjävla hur söt den blev!
...
Sitter hemma nu och ska snart gå och sova. Imårgon är det Julafton
och jag skall börja min dag med att stiga upp 6 och åka till Jimmy<3 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0