Sometimes it just feels so wrong, but also so perfect...

Igår var det en riktigt underlig damp kväll...
Fattar inte riktigt ennu vad det var jag var så himla ledsen och irriterad över.
Kunde sitta i Nisses säng och bara glo på ingenting och fastna i mina egna tankar fö flera minuter.
Och jag tänkte inte ens på ngt speciellt, kunde typ tänkta på vad jag ska ha fö kläder på mångad eller ngt sånt.
Men det kom också upp flera negativa tankar i min hjärna som jag försökte tränga bort.
Skulle helst av allt ha vila ha ami där... Hon skulle nog ha förstått bättre än mig vad som hände i min hjärna.
Jag var på så konsting humör, kunde skratta så tårarna rann ibland
och om någon skulle ha satt på en otroligt sårglig låt så skulle de nog ha fått se
mig gråta som jag aldrig gråtigt förr..
Och det som hjälpe mest var nog de kramar ja fick under kvällen!!! Tack för dom säger jag bara! <3
Utan dem skulle jag nog ha tagit första bästa vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0