Nu kommer det tomtar...

Här ska ni få se en del av det jag fick i julklapp :D
Blev så himla nöjd. Objektiven och stativet fick jag lov att dela med min syster.
Men he tar man int så hårt eftersom det ändå blir jag
som tar vara på dem och andvänder dem mest.
Ett macro objektiv 40mm :D  <3 In love!!!
Telezoom objektiv 55-300mm :D <3
Peak performance mössa :D:D:D
Jet set klocka!
Tack älskling<3<3<3<3 !!!!!
Söt marimekko penal. Lite större modell :)
Nya stabilo tuch :) Behövdes!
Otroligt söta Ugs <3 Som är menade att ha inomhus troligtvis.
Varma och gosiga :D
...
Jepp här har ni fått se en hel del av mina julklappar :)
Hoppas ni blev lika nöjda som jag blev!

Kommentarer
Postat av: ama

va gullit dede halsbande av jimmu va! :D

2011-12-25 @ 12:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0