Min dag... +/-

Har varit en ganska trevlit dag elr jaa har varit både
mega super fitti å skratta så ja knappt kunde andas.^^

- skolan ^^
- skriba träff
- Sebo me på skriba träffin å man tänkt jo
damp ihop å kast an i ett dike typ!
- Astrött efteråt...
- Dampa ihop på min pap ja kmr hem å an böri luras å fittas
me en som vanlit, å fösöker tving me mej på nain odda konsert typ.
[det är faktist jag på bilden... Den är tagen för fleeera år sen]
+ Hade en otroligt trevlig musik övning
+ skratta otroligt myki på skriba träffen då vi lekt nå lekar
+ Va helt hyper efter att ja hadd drocki en odda tripp ;)
+ HAHAHAHAHAHHA
+ Fick en glass vi shellis
+ Ha diskutera me julie om en massa hästar å giraffer.
+ Ha tagi en lång dusch
+ Fondilera ga å rit en stund innan jag somnar :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0