I det stora hela...

Här ska ni få en liten helhet på vad jag gjort denhär veckan.
Eftersom jag varit lite dålig på att blogga :P Men men...
MÅNDAG: Chillade hemma på förmiddagen och typ städa å dödd... Sen kom ami hit och vi stack
iväg till replot. Jag for till Lilla sjuka Jimmy som hade 38,8° Feber :/ Och ami fo å härja ti Nisse :)
Åkte hem tidigt och då kollade vi film och pölla å på hela halva natten tills vi somna i min säng.


TISDAG: Vacknade ganska sent och märkte att det var strömmavbrått -_- Åkte med ami
till Shellis och åt köttbullar. Åkte sedan till söta Jimmy och firade honom :) Mot kvällen kom
det massa människor dit och åt tårta. Åkte sedan till Nisse och kollade Tintin.
Sedan hemmåt och satte mig framför datorn en stund innan jag hoppade till sängs...
ONSDAG: Satt på med pappa till söta Jimmy och somnade direkt i hans säng och sov i ca. 3h...
Sedan fjålla vi väl mest å på ;). Åt lasange och hoppade senare iväg till davven -_-
Där satt alla å fickla me sina datorer och sladdar. Och efter en stund satt alla å spela.
Å jag hadd så himla tråkot som man bara kan ha... Men eftre 1 1/2h kom ami och räddade mig
och vi åkte till shellis på en hamppare. Sedan hem och jaa resten av min onsdagskväll vet ni väl...
Kollade tv, pysslade, Nördade vid datorn och Gick en sväng till Benny...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0