Twilight

Hahahahah... Sitter och kollar Twilight New moon med ami som kommer på tv nu
och vi är kanske liite för hyperaktiva ;DD Sitter och skrattar och halv gråter i varje scen!
- Hödu tror do att tejjde blir kåt av mens??

- Amiii... Släck lampon nu!! Jag ska gråt!

(då vi åt glass) - Slut skak elo så kastar ja dej på golve!!!

-Let´s go and fuck in the woods!

(på bion) -Hångel, Hångel, Hångel, Hångel...

-oooooh... "They gona fuck in tha trapp" XD

-Wow, a sexy fishmoffa. Noooo a bearmoffa.

-ja sko vila slick på hans maga<3

-Hande andra e myki hetare an e som brun, har magarutor å man vill som bara ta på an!

-si an e kåt an har mens ögon°°

-het brunulv. Nej varulv. Fan di river opp gräsmatton

-Ami, do missa just he sexigast ja nånsin sitt!

-koll min gobb, do kan få lite av an. Typ halva, do kan få hovo så tar ja magan.

-No river di jo vitto, satan opp gräsmatton igen!

-ska vi skrik ett Pocahontas skrik?!

-gula håriga gubbar med orange skägg

-va e domän? Va fan e domän fö nå?

-Vi sir vem som nåckas ti hans maga först. -Ja veeet, vi slickar på tvn!

-The Proseluska is gona kill the fishmoffa!

-ja tycker synd om hande! -Int jag. An va ful elo nej fan an va jo sexi.

-stripp, stripp, stripp! Snälla för mig!

-Hej ja lever no, å jag älskar dej, men kom int hem ja knullar en annan snyggan kar !

-De heta stunderna är nu förbi...

-Kmr tejjde som dansar i biki snart? -whaat?! - Meh tejjde snygga! It's raining men! -hahahhahaha

-Hissmusik. OOOOOpeeeraaaaaaaaaaa....

-Men an ha int fått sovd nå då an ha sakna sin älskade. -Vampyrer sover int ditt päääk

-Pedobear in the woods

-Han kommer nog ha ryggsmärtor då han blir gamal

-Hande Aro sir ut som ett as!! -You mean Eiro?!

-NU är den sista potatisen satt //härtell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0