Light a fire, a flame in my heart

Har hafft en riktig trevlig dag! :) Köpt lite nya grejjer och varit jätte duktig på träningarna! ;)
I måndags var alla jätte slöa och ingen kunde programmet! :/ Men idag har vi nog alla skärpt till oss lite!
Allt gick mycket bätte enligt mig iaf! Och det är jag glad för! Kanske det berodde lite på all energi ja fick mitt iallt!...
.
Hahah men har iaf köpt en ny kortärma idag :) Och 2 minimala häften som ja ska skriv lite smått å gott i!
Sätter också upp en bild på väskan jag köpte i lördags! Det är en sån väska som otroligt många i skolan har -_-

Kommentarer
Postat av: Anonym

blusen va jättefin!! var köpte du den? :D

2012-01-25 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0