Min dag i många bilder...

Okej det har inte hänt så mycket idag...
Började med att jag vaknade hav väckar klockan halv 9,
steg upp och dick å tvättade håret.
For sedan iväg mot björkö.
Det var helt chill, första skriba träffen...
Det var inte så mycket folk 4 konfirmander, 2 hjälp ledare och 2 ungdomsledare...
gick runt en vandrings led och pratade lite osv..
tog ett par bilder och efter som jag är vid nisse nu
så passade jag på att sätta upp den eftersom mammas internet är så otrolit långsamt!!!!


pisa!! <3 :DD




vår kära hjälpledare tate som bar veden hela vägen i onödan.. ^^ :D


När skriba "träffen" var slut kom hela halva replot efter mej och vi körde till nisses.
Där väntade en ur god räksmörgås i kylskåpet som jag hade fört dit tidigare på morgonen.:)
Var så otoligt trött etfer att ha gått 3km^^ elr ja iaf så har jag nu halvsovit i soffan i ca 3h...
Så när jag kviknade till kände jag mejj så efter att jag måsta gå på datorin en stund.
Ska väll snart se på nain film å dega sig i soffan en stund :P
Får se hur kvällen slutar..

Död fisk! (jag)


lite plågad elr?! anton har ont i magen tror jag...

Några bilder på vår vänn nisse...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0