Let it be...


Igår efter skolan fo jag å david å lefter min humör mössa :)'
Hittaden den vid victors villan inne i duchen men får väl hem den ikväll.
Sen ti shellis på dejt me david hahah :P Jätte romantiskt.. NOT!
Nåja sen ti nisse å myste där hela kvällen, med en massa folk.
-
Vaknade imårse klockan 8 och kollade på jonson och pipen från tv4.
Pappa förde mig till jimmy<3 och har myst där hela dagen nu!
Läste på prov medan Jimmy bakade en gräddtårta.
Och nu sitter jag hos nisse och har astråkigt!!! :P
Å Nisse har kall näsa?!
Nåja.. Får se hur kvällen slutar...









Anton bergs lille bor! Karo som satan ;)

Och jockes lillebror som e exakt som jocke!!

Fråga inte!!! Det är wille vi talar om såå det är normalt för honom...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0