Vitto dampin!!

Dampar såde smått igår ikväll!
Gick i duschen och blev livrädd!! när strömmen for i någon sekund :P
Hann till och med tänka ut vem som släckte lampan och vad jag skulle göra för att inte dö.
Efter en stund for strömmen igen, men inte länge, någon sekund bara.
Men tillräckligt länge för att gör mig livrädd och otroligt stressad!!
När jag nästan var klar fick duschen någå fel å tänkt typ ga sönder...^^
Har redan en massa trauman från att gå i duschen här hemma!!
Behöver definitivt inte några till...

Och igår då jag satt och skrev dedä, så for strömmen helt, och datorn slockna! -.-'
Så ja tänkt böri gråt, och gick o sov! (:

Nu sitter jag hos David :)
och får se vad som händer ikväll... ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå fö trauman....? ;))))))))

2011-12-02 @ 18:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0