Mer träning!

Idag då jag kom från skolan försvann all huvudvärk och mitt humör blev på topp!
Satt och gapskrattade för mig själv (vilket jag är bra på) åt 9GAG och facerapes XD
Sen på träningarna chilla vi ganska mycki, å tala å fjålla å på.
På vägen hem så satt jag å fittades me lillsyrron å kusinin så gott som hela vägen!
Ja satt och lyssnade på musik å hörde inte vad nån sa, satt och sjöng/ropa högt och dansa med till min musik.
Hahahah att se dem dampa så totalt är ngt av det roligaste som finns! :D De slog mig och hotade mig :D
Hahahah Man har ganska söta släktingar som skämms så över en bara för att man e så fjållo...

Hell yeah! ;D ^^
Idag fick vi årder av våra tränare att vi ska dra 100 arm muskler, 50 mag och 50 rygg per dag!
Och vi MÅSTE göra det också! Blev så otroligt glad då jag fick höra det eftersom jag själv inte gör saker
ifall jag inte måste... :P Så nu blir det ganksa hård träning några månader frammåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0