Gymnastik fest i jakobstad

I lördags blev det att hoppa i bilden och köra upp till Jakobstad. Där var vi på en otoroligt rolig gymnastik fest som hålls vart fjärde år,
på olika ställen i finland... Där uppträder man tex. en gala, är med i ett mass program eller på stan.
.
På lördan uppträdde vi på kvällen på en gala med vårt ascoola afrika program med låten waka waka ;) Med mönstrade toppar, oranga naglar, väldigt mycket smink och tuperat hår som stor rakt upp i taket... så fina var vi hela kvällen ;D
.
Haha efteråt for vi och sovde hos några bekanta och på söndagen kollade vi på alla olika massprogram, tyvärr i regnet. Tyckte så synd om alla som måste stå i regnet med topp och tunna kortbyxor ute i regnet i flera minuter. Men jag var inte med i ngt mass program så jag fick sitta under tak och njuta av showen, som var otroligt bra! :D
Showmassen (som var otroligt bra!) med Nora längst fram ;D
stackars Emma i mitten som fryser i regnet...
.
.
.
Nu ska jag bara njuta av mitt sommarlov och vara med min pojkvänn som kom hem på lörda natt från ett skriba läger...
blogger kmr nog komma i andra hand med nån gång kommer jag väl uppdatera ;) Ha det så bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0