You didn’t know, you didn’t know.

För er som undra så skippa ja skidase iigår och drog 45min styrketräning...
Ledde till att jag knappt kunde gå i trappor ida ^^hehe nåjaa... int dör man väl!
....
Idag har jag varit i stan och handlat en ny blus :D (happyface)
Helt snygg. Ni får se bild senare då jag årkar ta på den och ta en bild...
Ha sprungi å på me halv lockigt hår idag, (mam fläta mitt hår igår).
Tyclte det såg helt ok ut! På dehär tönt bilderna åvanför ser det ju hämskt ut ^^
Nåja... ska väl fösök läs nå lite läxor om vi har nå å ga ligg så fort ja kan! :)

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

För att du ska räknas med i tävlingen måste du länka mig i ett inlägg :)

2012-01-18 @ 21:05:20
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0