Tummen ner...

Sorry nu... Men bloggen har kommit lite i andra hand dethär Jullovet... :( Men ska väl försöka
skärpa mig lite! Gjorde inte mycket igår! Eller jaa... Vaknade halv 1 bredvid världens sötaste tönt ;D
Han åkte till tandläkaren och jag satt här hemma och hade tråkigt. Fixade god mat åt mig själv och
moffa förde mig senare till replot. Där satt jag vi Nisse ett bra tag och ritade och väntade på att det
skulle hända ngt... Efter ett tag kom Jimmy, Wille, Jocke och Anton dit och vi kollade en ur bra film!
Abduction hette den! Kolla trailern HÄR! :) Just före jag fo hem fick min mage/rygg nå fel i hovo ^^
Jag brukar ofta vara sjuk i magen men inte på det här sättet... Jag åkte hem och hade jätte ont mäst
i ryggen och lite i magen senare :( Fick inte sovd nå fören 1 tiden så är ganska trött nu. Är fortfarande
lite spänd i både ryggen och magen men jag tror nog det ska gå bra att åka till stan iaf! :) Ska dit ida
och har lust att köpa upp alla kläder i stan typ ;) men men ni får väl kanske höra mer av mig senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0