The right thing to guide us is right here inside us

Har fått hem lite nya saker idag. Och förra veckan som jag inte hunnit sätta upp nån bild på :P
Men här ska ni få några bilder...:
En underbar Slalom / vinter jacka som jag älskar! Har länge velat ha en färggrann vinter jacka.
Nu gäller det bara att hitta ett par nya utebyxor också som passar till. Blir troligtvis vita.
En ny mascara :D Behövdes verkligen! Köpte en likadan som jag hade förut.
Men den är ju så himla braaaa!! Jag älskar borsten och allting :) Rekomenderas!
Och en VGF vatten flaska som jag fick hem idag från träningarna. Passar bra!
Och till sist en tunn 3/4 ärmad tröjja från gina trico. Tog en bild från netet,
så är inte sekär på att det är exakt en sånhär. Men årkade inte fota min
för den måste i tvätten, köpte den förra veckan så det börjar vara dax att slänga den i tvätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0