Sorry again

Förlåt att jag inte har hunnit blogga :(
Har hafft ganska mycket att göra kan man väl säga...^^
MÅNDAG: Vaknade ganska sent. Chilla här hemma nån timme och åkte sedan till Nisse med ami.
Hadd masssa energi där och bestämde oss för att åka en sväng in till stan. Det slutade med att alla
våra kära vänner gick på bio. Medan jag och ami gick till Hese och satt där i en timme och sedan
stod vi utanför revellcenter och skrattade och frös innan klockan blev 11 och pappa kom efter oss.
••••
TISDAG: Steg upp allt for tidigt och åkte till Jimmy. Satt och kolla på då han sovd och gick sedan mot
församlingshemmet där en 10 tiden. Hadd askul på skriban och ni ska väl få se flera bilder därifrån...
Fixade till tortillas och åkte sedan hem och packa ihop mina saker åså fo vi ti Åddin (Isabella och
Melinda)! Där har vi kollat film, myst med kaninen och lagat pizza :) Sitter nu hemma och väntar
på att min tönt ska komma hit och mysa med mig ;D
Bilder från idag: (från skriba)

(från "myskvällen" med bästa flickorna)

(oredigerade bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0