my weekend

Här kmr ett långt inlägg så ni hänger med lite om vad jag gjort i hälgen! ;)
FREDAG: Hade en lång tråk dag i skolan och stack iväg till nisse... Blev lite överraskad och
glad då jimmy och jocke kom hem så tidigt. Chillade vid nisse och kollade film  (My soul to take)!
8 tiden ringde pappa och sa att han köpt ny bil?! Men han sa inte hurudan bil -_-. ja måsta kom
med honom och provköra en sväng. vi fo å åt en hamppare och körde efter Nina!
Fortsatte kvällen i replot lokalin... Dansade och sprang å på hela halva kvällen! Ganska tråko musik men
man dödd int iaf! Földe hem Jimmy! Och åkte hem där en 12-1 tiden.
Den kvällen somnade jag nog med ögonen fyllda av tårar!<3 Är otroligt svag för detdär med "medkänsla"!
Har ja inget själv att vara ledsen över, så tar det i så hårt att se andra lida!! ...

LÖRDAG: Vaknda tidigt och kastade mig i bilden och körde efter Jimmy och stack iväg till stan.
Skulle köpa jeans åt honom men hittade inga... ^^Hah så vi gick å på en sväng och satt lääänge och
å bara chilla medan vi åt å sånde! Men jag hittade iaf en ny skolväska! (Tack gode gud!)
Helt ok fin! den får ni se senare!... Och jimmy fick ju iaf hem några skol prylar som han behövde!
Efter det åkte vi ti sjukhuse en sväng och fo sedan till Jimmy och myste med honom heeeeela kvällen!<3
SÖNDAG: Vakna, klädd på mej och fo till Jimmy igen! ;) Myste med honom en liten stund och stack sedan iväg
till skolan å skrinna. Jag årka int sätt på mej skrinnskorna så jag satt me berg och wille och diskuter lite.
Medan ja fota dihe töntiga typerna som skrinna i ca.20 min högst! Gick sedan till shellis å åt en hamppre.
Gick tillbaka till Jimmy och kollade tv och gorde exakt ingenting! Halv 7 måsta ja far på träning och snatta ett
par assnygga shorts av jimmy som ja träna med eftersom ingen hadd tagi me nå jomppa kläder åt mig!^^
Hahha så himla snygg va man jo hela kvällen! ;) hihih nu sitter jag hemma och har inte gjort några
läxor alls! Fasst ja sko ha måsta gör di! Har typ Prov/förhör på droger i hälso! Men int tar man e så hårt..'
Nati nati! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0