8 - Såhär är jag som person.

Jag är aldeles för snäll, jag säger inte ofta Nej åt någon! Vilket är både bra och dålit... Men jag kan också
vara asfitti på nån. Men inte riktigt så jag skulle stå å skrika nån rätt i ansiktet tror jag.Jag kmr ofta på
bra saker att säga när det är aldeles för sent! Om jag tex. skulle vara sur på nån och få ett himla bra
tillfälla att sätta dit dem, eller bara få säga vad jag tycker. Så skiter jag ofta i det när det väl gäller,och
senare så ångrar jag otroligt mycket att jag inte gjorde ngt. Men jag hatar att vara ovän med nån!
.
Jag är ofta på bra humör! Det är lätt att få mig att le :) Men också lätt att få mig helt nedstämd och sur!
Jag går ofta omkring och lyssnar på musik! Ofta ganska chill och lugn musik.
Jag väkligen hatar då folk skriker åt mig! Eller då nån är arg på mej! Det gillar jag inte alls!
Om jag gjort ngt fel eller vad som helst, ett litet misstag som jag ångrar och en vän blir arg på mej.
.
Nåjaa... här kmr en låt som beskriver mig ganksa mycket! [dagar och nätter - fredrik furu]
.
Åååå såde bara så ni veeet... Ja e INT konsti! ;DD

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan du bli lätt kompis men 7:or alltså flickor?:)

2012-02-01 @ 20:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0