Macro Photography

För alla er som är någålunda kamera intresserade så här kan ni få se ngt som min pappa har beställt hem åt sej.
Det är en så kallad (macro) bälg. De är svårt att förklara med korta ord vad det är för ngt och hur den funkar.
Ni kan ju typ googla det eler ngt ifall ni vill veta mer om den. Men jag tror nog inte jag tänker röra den!
Den värkar alldeles för häftig och dyr för att jag ska våga teta den! Om man köper en sånhär så ska
man nog veta vad man håller på med! Men man får fotat otroligt häftiga macro bilder med den!
Pappa fick hem den idag så nu kmr han nog mesbara sitta och fundera ut hur man ska få bra
bilder med den och hur den funkar typ. Får se hur det kmr gå för honom.... Här länkar jag en sida
med massa macro bilder som tagist just med en sånhär bälg. Det är helt underbart fina bilder!
Kolla in sidan---> HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0