Now you're just somebody that i used to know!!!!!

Ojj härregud vad det kändes konstigt att stiga upp i jimmys hus, nästan ingen var hemma... Men det var väldigt kul!
Jag vaknade 10 över 6. klädde på mig, åt, bytt lakan i jimmys säng,  sminka mig och stack iväg till bussen...
Lite för tidigt steg jag väl upp, eftersom jag hann göra så mycket men fick ta det ganska lungt iaf! :) Jimmy for ju
till kvevlax där vi en 5 tiden på morgonen, det var riktigt skönt att veta att man får somna om då hans väckar
klocka ringde!  Annars har dagen gått riktgt trögt! Har inte alls årkat med och hafft mycket tankar som snurrat runt
i mitt huvud, kunde inte konsentrera mig alls! :P Men men, nu är det bara skönt att få sitta vid fotocenter
på en urslö dator och chilla! :) Ska väl en sväng via subway och senare på träningar!
Alla trevliga människor på träningarna brukar alltid få mig på mycket bättre humör :D så ska bli skönt att få tänka på andra saker en stund...
ojj gud va jag saknar denhär sötisen just nu!!! Vi måst seriööst va nain da vi dej!
Vi måst ha en sånde trevlig tjej dag/kväll som vi hadd en gång, ha int vari me BARA dej på bauta läng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0